Binnenmuren De Baak stukadoren Binnenmuren De Baak stukadoren
Zoals de laatste maanden in de Baak te zien is ondergaan de wanden van ons kerkgebouw een metamorfose.
             Van:

Naar:

Van ons oude vertrouwde stenen aanzicht gaan we naar mooie glad gestukadoorde wanden.
Op verschillende momenten zijn er al reacties te horen geweest dat “het erg mooi wordt”, “een heel ander gezicht zo”, “het knapt er flink van op” en ook krijgen we de vraag of er nog een actie komt, net als bij de stenen, waarin de spreekwoordelijke vierkante meters worden verkocht.

De actie om bij te dragen aan het stukadoren van de wanden gaat vanaf nu “lopen”

U kunt een halve vierkante meter muur laten voorzien van het mooie stukadoorswerk voor € 37,50.
Om de gehele kerk (alle zalen + de hal) zullen er zo’n 300 m2 wand gestukadoord moeten worden.

Het rekeningnummer voor deze actie is:
NL41RABO0325604940 Kerkv Ned HG De Baak
o.v.v. actie wanden stukadoren.

Of via onderstaande QR code:

We zullen u op de hoogte houden van de vorderingen van deze actie

lees meer ยป

Voortgang opbrengst Voortgang opbrengst
Per 16 maart 2024 noteren we de volgende resultaten van de huidige en gedane activiteiten:
  • Stenen actie             €  5465,00
  • Worsten actie           €    299,50
  • Broden/Koek actie   €    190,98
  • Kerstmarkt               €  1636,14
  • Rollade/kerststol      €    369,19
  • Veiling actie             €  1914,00
  • Stucwerk actie         €    146,50
  • Giften Renovatie      €  1387,00
  • Totale opbrengst  € 14.194,31
Natuurlijk hopen we dat lopende en toekomstige acties dit bedrag nog verhogen!

Lege flessen spaaractie

U kunt lege flessen (geen blikjes) ook sparen voor de Baak. Voor u ongemerkt een extra bijdrage en het kan voor de renovarie weer een mooi bedrag opleveren.
Spaart u mee?