WELKOM WELKOM

Welkom bij de Hervormde gemeente De Baak te Hasselt.

U bent van harte welkom bij de erediensten op zondagmorgen in De Baak. Bent u niet in de gelegenheid om op zondag naar de kerk te komen, dan kunt u de diensten ook thuis meevieren via kerkdienstgemist. Op een later tijdstip de dienst meevieren kan ook via onderstaande link.
Klikt u hiervoor op de afbeelding:

Komende zondag, 1e Pinksterdag, 19 mei om 9.30 uur Ds. H. Schipper uit Dalfsen

Eerder kreeg u info en de mogelijkheid de App van De Baak te installeren. Met deze app kunt u interactief met de gemeente verbonden zijn.
Om de app te installeren gebruikt u onderstaande QR-code en volgt u de anwijzingen op het scherm.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Elkaar ontmoeten bij koffie in de kerk
Iedere 2 weken op donderdagochtend is er de gelegendheid om elkaar in De Baak te ontmoeten bij een kop koffie of thee. De geplande datums vindt u in de agenda. Tijdens de renovatie kunt u op deze donderdagochtenden in de huiskamer van de pastorie terecht