Trouwen in De Baak Trouwen in De Baak
Een bijzonder moment in het leven van mensen. Samen gaan wonen of het huidige samenwonen bevestigen door het huwelijk.
In De Baak kunt u op deze speciale dag uw burgelijk huwelijk laten inzegenen tijdens een trouwdienst.

Hier komt van alles bij kijken. Vast heeft u de mogelijkhden al met de predikant besproken.
Verdere informatie kunt u opvragen bij de scriba. Neemt u tijdig contact op, ook de kerkenraad wil graag formeel toestemming geven voor deze bijzondere kerkdienst.

Misschien heeft u speciale wensen wat betreft huwelijksbijbel en/of uitvoering van de dienst, waarbij ook de techniek een rol speelt in de vorm van muziek en/of beelden op de beamer. Belangrijk hierbij is de beschikbaarheid van vrijwilligers voor de techniek.

Graag willen we, met u, een dienst organiseren waar u jaren later nog met warme gevoelens aan terugdenkt