Overige vacatures Overige vacatures
Vele handen maken het werk licht

Naast de ambtelijke vacatures zijn we op zoek naar vrijwilligers die op andere gebieden iets voor De Baak willen betekenen.

Het gaat niet er om hoeveel u doet, het gaat erom om samen gemeente te zijn en samen inhoud te geven aan allerlei vrijwilligerstaken.
Samen kijken wat bij u past, waarbij u zich op de juiste plaats voelt.

Lid Team Techniek Lid Team Techniek
Wekelijks wordt in de dienst een powerpoint getoond met bijbellezing en de te zingen liederen.
Daarnaast verzorgt het team ook de uitzendingen naar Kerkdienstgemist.

Wilt u meehelpen de powerpoints te maken?
Of misschien bediendt u liver de camera en het geluid tijdens de dienst?
U werkt hier mee volgens een voorafgaand rooster dat ook in overleg met u wordt samengesteld.

Voor meer informatie neemt u contact op met kerkrentmeester Jan Regeling

Leiding Jeugdclubs Leiding Jeugdclubs
Gaat u de jeugd ook zo ter harte? En wilt u er zijn voor onze jongeren?
We zoeken nog aanvulling op de leiding voor jeugdclubs, kindernevendienst en kinderkerk.
Voor meer informatie neemt u contact op met Edth van Olst

Lid van het kostersteam Lid van het kostersteam
Ons team van kosters bestaat uit vrijwilligers die gezamenlijk plannen wie er wanneer dienst heeft. Heeft u ook interesse om deze functie in onze kerk te vervullen? Neemt u contact op met kerkrentmeester Jan Regeling

Wijk Contact Persoon Wijk Contact Persoon
U bezoekt enkele adressen in uw wijk. Hierbij kunt u denken aan verjaardagen, jubilea, nieuw ingekomen of andere gelegenheden. Fijne en directe contacten met mensen bij u in de buurt.
Voor meer informatie kunt u contact openemen met uw wijkouderling of met de scriba.