Renovatie voortgang Renovatie voortgang
Beste Gemeenteleden,

Zoals u al heeft gezien zijn er al best veel werkzaamheden afgerond.
Er wordt geprobeerd de afrondende werkzaamheden rond de Pasen afgerond te hebben. Natuurlijk zijn we voor de activiteiten buiten hierbij ook afhankelijk van het weer.
Voor buiten staat de afronding van de platte daken, het aanbrengen van de units voor de airco's en het schilderwerk door vrijwilligers buiten nog op het programma.
Daarnaast is er voor gekozen ook de entree aan te passen: nieuwe deuren en een luifel bij de ingang. Hiervoor moet nog een planning gemaakt worden

Voor binnen is er een planning gemaakt voor het stucwerk. Ook hier geldt dat de luchtvochtigheid van invloed is op de voortgang. Het stucwerk moet immers goed drogen voordat de afwerklaag er op kan.
De voorlopige planning hiervan is
Eind januari 2024:    afronding stucen Ontmoetingsruimte en gedeelte gang
Eind februari 2024:   afronding stucen Kerkzaal achter, Hoofd-entree en de ruimte van de Kinderkerk
Eind maart 2024:      afronding stucen Zij-ingang en Jeugdzaal. En vervanging van de plafonds in hal en zalen

Daarnaast geeft de deco-commissie nog adviezen over kleurgebruik en inrichting. En ook de verfwerkzaamheden door de vrijwilligers staat hier nog op het programma.

Last but not least
  • Stoelen en andere goederen uit de kuip worden opgeslagen in de Kinderkerk.
  • Het koffiedrinken op zondagochtend vindt plaats in de hal,de jeugdzaal, of achtergedeelte kerkzaal.
  • De pastorie staat leeg. Die ruimte is dan mooi beschikbaar voor het houden van nevenactiviteiten. Zo verhuizen Kinderkerk en Kindernevendienst tijdelijk daarheen.
  • Voorlopig vindt het ontmoetingsmoment op de donderdag in de huiskamer van de pastorie plaats.
  • Uiteraard wordt er gezorgd voor voldoende tafels en stoelen.